kristendesign.blogg.se

Om snygga kläder och häftiga prylar med kristet budskap.

Otroligt söt body för bebis...

Kategori: Barnkläder

 
Ett riktigt basplagg för bebisar. Denna söta kortärmade body i diskret färgkombination av mjuk ekologisk bomull hör till den dagliga babyoutfiten för små som upptäcker världen. Tack vare de praktiska detaljerna är det en barnlek att ta på och av den.
 
Kontrastfärgade fållar på ärm-, ben- och halsringning
Omlottlagda axlar gör den bekväm att ta på och av
3 Tryckknappar i grenen
Slitstark tygkvalitet: 200 g/m²
100 % ekologiskt odlad bomull
 
Otroligt söt produktserie för barn och bebis. Älskvärd och charmig text med ett lite stöddigt men gulligt budskap. Perfekt som gåva till den som vill känna sig älskad. Det vill väl alla? Kärlek i ord!
 
Mamma älskar mig!
Pappa älskar mig!
Jesus älskar mig!
Alla äskar mig!
Bara för att jag är så gullig!
 
Köp den online här!
 
Kommentera inlägget här: